Prefer English?

vrijdag 19 juli 2013

De hond die nooit de kamer mag verlaten

Een paar weken geleden ben ik begonnen met een hond haken. Mijn neefje ging trouwen en ze hebben een erg schattig hondje. Mijn idee was om een hondje te haken die lijkt op hun echte hond. Dus ik heb het boek gekocht, de materialen gekocht en ik ging aan het werk. Ik heb meerdere keren het hoofd gemaakt omdat ik niet tevreden was over het eerste model en toen ik patronen probeerde te combineren, bleek dat de honden niet dezelfde grootte hadden. Toen ik met het derde hoofd wel tevreden was, begon ik ook aan het lichaam.

Helaas bleek dat een probleem te zijn. Ik heb wel alle andere lichaamsdelen gemaakt, maar nooit de hond daadwerkelijk in elkaar gezet. Vrienden wisten echter dat ik een hondje aan het maken was en vroegen hoe het eindresultaat geworden was. Maar er was een reden dat ik hem niet in elkaar had gezet. Een zeer goede reden, tenminste, in mijn hoofd. En de reden is simpel. Ik kan de hond nooit aan zijn rechtmatige eigenaren geven. Ik zal jullie laten zien waarom.

Alsjeblieft, uit voorzorg, zorg alsje, alsje, alsjeblieft dat alle kinderen de kamer uit zijn.

Stuur dan ook alle andere mensen weg uit de kamer.

Zorg dat niemand anders de hieropvolgende foto kan zien, aangezien ze wel eens verkeerd zou kunnen begrijpen waar je naar kijkt.

Hou in gedachten dat dit het lichaam van een hond is. Er staan geen andere lichaamsdelen op de foto's.

En om duidelijk te zijn, ik maak niet op verzoek alleen het lichaam.




Het zou kunnen zijn dat het aan mij ligt, maar ik vind dit lichaam meer lijken op... een penis.

Misschien dat het op de foto minder goed te zien is, maar vertrouw op mij, ik heb dat 'lichaam' in mijn handen gehad. En de vrienden die het lichaam hebben gezien waren het met me eens (Hoewel ik wel denk dat mijn vrienden dezelfde 'dirty minds' als ik hebben, dus misschien dat dat niet de algemene mening vertolkt).

Ja, ik begrijp ook dat als het dier in elkaar gezet is, het misschien niemand opvalt dat het lichaam eruit zien als een penis. Maar hoe kan ik dit als cadeautje aan een bruidspaar geven? Waar mijn grootouders bij zijn? En de rest van mijn familie? En de gelovige familie van de bruid?

Ik weet vrij zeker dat de moeder van de bruidegom verschikkelijk dubbel zou liggen als ze erachter komt (en waarschijnlijk komt ze er nu wel achter). Maar ik kan dit echt niet als cadeautje geven terwijl ik mijn gezicht in de plooi houdt. Ik zou het per post kunnen versturen. Or het door iemand anders laten geven. Maar ik vrees dat het voorlopig ergens diep achter in een kast verborgen gaat blijven. Want zelf als hij in elkaar zit, zie ik enkel een penisvormige hond. Ik denk dat ik voorlopig honden haken maar even links laat liggen...






Ik heb trouwens wel een geweldig idee om een vibrator te verbergen...

Hond naar een patroon van Patricia Vargas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten